Säsongen är snart slut

Godkväll. Mycket har hänt sedan senast, väldigt mycket! 
Säsongen börjar lida emot sitt slut. Sista tävlingen är nu till helgen i Vista där jag har tänkt vara med. Vista mountain är sista deltävlingen i västgötacupen där jag för tillfället ligger 2a. Oavsett om jag vinner eller inte på Lördag så kan jag inte komma upp till 1a platsen som David Kangas har ockuperat vilket är lite synd, men om det går bra så för jag nöja mig med en 2a plats i totalen, precis som förra året.

Vad har hänt egentligen sen senaste inlägget då?Jag har vunnit några tävlingar, jag har tränat  på (som vanligt) och varit på date. Inte varje dag man går ut och äter något gott och dricker vin, men ibland är man värd det, mysigt! Jag har även bytt jobb så numera är jag inte kvar på Volvo. Som ni kanske vet så gick jag volvogymnasiet och direkt efter det så fick jag jobb på Underhåll på Volvo. Efter 2år där så bytte jag till en annan underhållsavdelning där jag började jobba dagtid och nu idag så bytte jag jobb igen. Fast nu är jag inte längre kvar på Volvo utan jobbar utanför grindarna på en cykel/gymbutik i Skövde som heter 30K. Jag tror det är ett klokt val av mig för att kunna utvecklas och träna ännu mera cykling. Dessutom är det ju alltid kul att jobba med något som man verkligen gillar (för er som inte förstod så menar jag cyklar;))

Ett par bilder bjuds det på också i vanlig ordning. Chaoo!


Kan någon gissa vart ovanstående bild är tagen??? (Jag vet knappt själv)


Ämne: Säsongen är snart slut

Inga kommentarer hittades.

Ny kommentar