Sjuk

Jag är klen jag vet. Jag har alltså blivit sjuk igen. Denna gången är det halsont (samma som alla andra gånger) och det känns förjävligt. Vad kan det bero på? Skidresan? Kanske. Jag får försöka äta mera apelsiner än vad jag redan gör för att hålla mig frisk.

Med detta inlägg vill jag bara ha sagt att jag har tråkigt. Det finns verkligen inget att göra när man är sjuk och inte kan träna och det suger så jädrans hårt! Jag vill bli frisk nununu.

För att kompensera upp detta helt meningslösa inlägg så lägger jag till några bilder som får mig att längta till sommaren. Dom är tagen från Norge i sommras när jag cyklade från Eisdal - Geiranger - Djupvattnet. Mycket fin och härlig tur på 2h30min konstant uppför. Okej då, en nerförsbacke var det också

Bild från strava är ju givet

Ämne: Sjuk

Inga kommentarer hittades.

Ny kommentar