Sjuk

Hallöj. Helgen är på ingång, en vecka har gått sedan jag skrev senast. Jag har varit sjuk hela denna långa veckan och är ännu inte riktigt frisk. Jag har haft halsfluss och feber för er som undrar, segare än kola kan man säga. Vi får se när jag kommer igång med träningen igen, men det har som sagt varit tunnt nu ett tag.

Medans jag har varit sjuk och hemma har jag inte gjort så mycket. Kollat igenom 100 filmer och sovit bort tiden. Ganska segt när man är van vid att göra massor med saker hela tiden (mest cykla dock..)
Jag har klippt ihop en film ifrån 3e deltävlingen i mörkercupen också, den som var i Tibro för någon vecka sedan. Den kan ni se på länken nedan eller direkt här på sidan. Happy halloween!

www.youtube.com/watch?v=U7MyfkpK5ZI

 

 



 

Ämne: Sjuk

Inga kommentarer hittades.

Ny kommentar