Sjuk

Sjuk igen... Senast var väl i våras någon gång så kan ju inte påstå att jag är sjuk ofta. Tyvärr inträffade det ganska olägligt denna gången.

Igår skulle jag kört avslutningen i västgötacupen i Vista mountain jkpg, en rolig tävling som jag kört ett antal gånger och förra året placerade jag mig 4a. Jag tror att jag i år om jag hade kört kunna placera mig top3 och kanske till och med vunnit, men det kan man ju bara spekulera i. Hur som helst så missade jag tävlingen pga feber och förkyldning.... Riktigt segt eftersom jag var sjukt taggad på att köra en sista tävling och sedan efter det ha avslutning med teamet. Istället fick jag ligga hemma i soffan och kolla på film. Funkar, men inte riktigt vad jag hade velat göra.

Idag då? Jo men idag har det inte hänt så himla mycket faktiskt. Skulle egentligen jobbat 11-15 på mitt nya jobb 30K men skippade det då jag fortfarande inte kände mig frisk. Jag har i stort sett varit hemma hela dagen och vid 16:00 tiden hade jag lägenhetsvisning på min lägenhet för ett antal personer. Mitt andrahandskontrakt har gått ut och jag måste slytta ut senast den 2a Januari 2018. Trist med tanke på att jag inte har fixat något annat men det löser sig säkert. Jag får börja ligga i med att leta helt enkelt. Efter lägenhetsvisningen kom morsan, mormor och moster Emma på fikabesök. Trevligt!

Och nu på kvällen så har Robin varit här en sväng innan vi for till sjukhuset för att hälsa på Mathilda som hade opererat sig. En kort visit och sedan hem igen där jag nu sitter framför datorn i skrivandets stund. Vad jag ska göra resten av kvällen är det ingen som vet, förmodligen sova. Lite offseason är på gång då jag inte kommer träna så upåpstyrt som jag gjort flrut och det känns ganska skönt även om jag verkligen gillar att träna mycket och hårt. 

Det var allt för denna gången. På återseende vänner! Chao

Ämne: Sjuk

Inga kommentarer hittades.

Ny kommentar