Solsken och mountainbike

Tjenare. Solsken och mountainbike är precis vad min dag har bestått utav (och jobb såklart). Efter att ha tränat/tävlat 15 dagar i sträck så kändes det bra med en vilodag igår då jag var nere i Huskvarna och kollade på EM. Starka grabbs som körde där och banan verkade vara sjukt jobbig. Ett kul event!
Tillbaka till dagens pass. Mountainbike blev det där jag trodde jag skulle få sällskap av Viktor som tydligen inte hade någon träning idag. Och det skrev han samma tidpunkt som vi skulle mötas, haha.. Skön lirare den där ;) Jag fick köra själv men det gick bra det också. Började med att köra i rankås på det gula spåret och sedan körde jag diverse stigar runt om Tibro. Grymt härligt när man kan cykla utan handskar och bara i kortärmat utan att frysa. Älskart!

Jag filmade det gula spåret idag med min Gopro. Se filmen på länken nedan: (kommer snart..)

 

Pics


Törnrosa har somnat i bilen hem från EM

 

Ämne: Solsken och mountainbike

Inga kommentarer hittades.

Ny kommentar