Söndag

Imorgon är det Måndag och idag är det Söndag.

Igår var det Lördag och då dammade jag av mitt längsta cykelpass någonsin. Det blev 162km racer i Skövde trakterna med Loket Olsson, Richard och Owe. Loket låg för det mesta och drog i vinden vilket var ganska gött eftersom det blåste bra igår. Han är urstark!
För övrigt så har det varit en bra tränings vecka. Det har inte varit någon tävling denna veckan och då har jag kört lite mera lugn träning än vanligt vilket har varit gött. Idag blev det dock inte mer än 1h för skojs skull på kvällen i rankås. På dagen har jag varit med och hjälpt till på barnens cykelvasa som anordnades i Skövde på billingen. Riktigt lyckat evenemang som jag hoppas att alla uppskattade. Kul!

Så här har mina senaste 4 veckor sett ut med träningen. Börjar få bra rytm nu känner jag


Imorgon är det jobb igen så jag får nog lägga mig nu. Ha det bra! Hejs