Söndag

Söndagen börjar lida mot sitt slut och jag ska snart sova. Klockan är 21:43 och jag är gööööör trött.

Idag har jag cyklat utomhus igen. Fast idag blev det 4h. Jag hade sällskap av Johan Noren som som vanligt var stark och vi fick till ett bra pass. Min tänkta runda sket sig efter 1km när vi märkte att den vägen vi skulle svängt av på inte var plogad, så jag fick improvisera ihop en runda och det blev bra. 90km och 4h senare var vi klara.
Till en början kände jag mig seg. Det kändes ungefär som om jag hade tränat 10timmar igår och inte sovit något, men efter någon timme så började det släppa och jag fick krafter att trampa på. Temperaturen låg runt 0 grader idag så snön var ganska tung och jobbig. Bra för benen!
I början så krånglade Johans cykel som fan och han tappade kedjan ungefär 20 gånger innan vi märkte att det bara var 2st skruvar kvar till drevet (ska vara 6st) som också var lösa. Men när vi dragit åt dom blev det bättre och vi kunde köra på.

Jag får tacka Johan för trevligt sällskap och för draghjälpen. Får bli fler gånger!

 

Ämne: Söndag

Inga kommentarer hittades.

Ny kommentar