Svampdag

Hellow. Dagen till ära har spenderats på jobbet till en början och sedan ute i kylan på cykeln. Japp, jag har börjat träna smått igen.
Igår blev det 1h och idag 2. Ska det bli 3h imorgon? Det får vi se!
Dagens runda gick iaf bra. Vägarna var stenhårda nu när det varit kyligt under natten och det rullade på fint. 5 goa mil i sadeln blev det och jag får vara nöjd med det. Egentligen så är jag fortfarande lite snorig men jag har börjat tjuvträna lite (badboy). Verkar ju gå bra än så länge och jag blir ju inte sämre så why not. Får som sagt äta mer apelsiner än vad jag gör (10st om dagen) så kanske jag blir riktigt frisk snart.

På tal om svamp, jävlar vad gött det är med svamp. Ha en bra dag!

Nej jag har inte tagit några bilder ifrån dagens pass. Jag har en tillfällig telefon som är helt värdelös på allt. Det går inte svara i telefon på den och kameran ska vi inte prata om. Gamla bilder får duga!

Ämne: Svampdag

Inga kommentarer hittades.

Ny kommentar