Taggad

 

Hallojs igen.

Vad händer? Jag har precis kommit hem ifrån en löp/gång tur. Ca 40minuter blev det totalt med blandat gång och löpning väldigt lätt bara för att komma igång ordentligt igen.
Nu sitter jag och kollar på bilder på facebook ifrån tidigare mörkerkörningar som har gått av. Det har ju varit i Skövde en gång, andra gången i Hjo och nu på Onsdag så är det i ryd i Skövde. Och jag är taggad! Det är så jädra sköj att cykla i mörkret med pannlampa. Jag hoppas att det kommer många till ryd på Onsdag och är med och gör upp om placeringarna. Själv ska jag göra så gott jag kan för att placera mig bra, men det blir nog ingen första placering... eller?

För er som inte vet vad jag pratar om så kan ni trycka HÄR för att läsa mer.

Vägbeskrivning till samlingsplatsen hittar ni HÄR

För er som inte kan läsa (blir svårt att läsa detta då...) får nöja er med diverse bilder. Ha det!



Bilder från höstens mörkerkörningar 2014

Fotograf: FARSAN

 

Ämne: Taggad

Inga kommentarer hittades.

Ny kommentar