TC och prisutdelning

Godkväll läsare.

Hur är läget? Vad har ni gjort idag?
Jag har tränat och varit prisutdelare. Ja juste precis, prisutdelare. Det var nämligen prisutdelning för ungdomarna i Kvänums IF idag och jag fick äran att vara prisutdelare. Riktigt kul var det och alla verkade nöjda. Kul! Innan detta eventet så har jag tränat. Jag körde intervaller på testcykeln inomhus idag och det gick bra. Första hårda inomhuspasset för denna vinter säsongen och det kändes bra. 5st 7x3or blev det på ca 280 watt vilket var en bra start. Sebbe Olsson höll mig sällskap i lokalen idag också.

Imorgon är det fredag och då har jag en vilo dag. Egentligen har jag inte börjat att köra efter något speciellt träningsprogram ännu utan hade tänkt göra det nästa vecka. Tidigare år (vinter 2014/vår 2015) så har jag fått hjälp med träningen av Träningskonsulten i Skövde och det har funkat bra för mig. Men nu känner jag att jag vill testa själv och lägga upp mina program med hjälp utan erfarenheten jag har fått, farsans erfarenhet som tränare och även utav böcker jag läst osv osv. Vi får se hur det går! Men jag tror det kommer gå kanon bra. Lite tester ska jag iaf göra som jag använder som grund för min kommande träning i vinter/vår.

Bilder då? Det blev inte så många tagna idag. Inte av mig iaf, men farsan knäppte en ifrån avslutningen som jag delar med mig av. Ha det!

Slangens fanclub kan man också säga!

Ang dagens träning. Till er som är intresserade så finns jag som vanligt på strava. Här är dagens aktivitet:
www.strava.com/activities/413694120

Ämne: TC och prisutdelning

Inga kommentarer hittades.

Ny kommentar