Testresultat

Godkväll. Efter att ha ätit en stor tallrik med ris och kyckling är jag redo för morgondagens distanspass. Me, myself and I hade tänkt att köra ett distanspass på racern. Det blir start ca 08:00 ut mot Mariestad sedan över Kinekulle och mot axvall, ca13mil. Kommer nog bli fint!

Idag har jag inte gjort så mycket. Förutom att jag jobbade mellan 06:00 - 19:00 så har det inte hänt så värst mycket. Haha nu var jag rolig va? Nähä? Okej då..

Gårdagens tester då? Det ska jag komma till nu! Det gick ju som sagt bra och jag är nöjd. Vad det betyder kan ni se nedanför i min lilla jämförelse i form av bilder från förra gången och denna gången. Ni får dra era egna slutsatser, för det hinner jag inte med just nu. Måste sova. Godnatt :)

Förra testet 2016-01-04

Senaste testet 2016-03-24

En ökning på min tröskel på ca 20Watt. Har också sänkt mig i laktatvärdet i alla zoner vilket kan vara positivt om man vill cykla snabbt. Som sagt så betyder inte dessa siffror allt när man cyklar MTB, utan Teknik och taktik spelar en otroligt stor roll också. Ses på tävlingarna!

Regerande klubbmästare i Skövde och Kvänum (MTB). Kan jag behålla den titeln i år igen?

Ämne: Testresultat

Inga kommentarer hittades.

Ny kommentar