Tidigaste Lördagspasset hittils

07:10 cyklade jag iväg ifrån Tibro imorses. Shit vad tidigt, men det var det värt. För det var sjukt roligt att cykla med pannlampa och tiden gick riktigt fort.
Jag åkte mot Skövde via grönhult och efter nån mil så mötte jag upp Sebastian H och Richard från teamet. Det var planerat att vi skulle köra 4h distans idag och så blev det. Jag och Sebbe körde CX med dubbdäck och Richard körde på en MTB. Grymt roligt pass var det även om det blåste riktigt mycket på sina ställen. Tur att Richard var stark och kunde lägga sig först då!
  Dagens grusvägs runda: www.strava.com/activities/444585663

Efter ca halva passet blev vi uppmötta av en jakthund på en grusväg mitt i skogen. Den måste trott att vi var älgar för den sprang efter oss riktigt länge tills vi stannade och då började hunden att springa runt oss. Till slut lyckades vi lura iväg den lilla rackaren genom att Sebastian vrängde iväg en pinne ut i skogen och hunden sprang efter (lättlurad?). DÅ blev det en intervall på maxfart i 1minut för att han inte skulle komma ikapp. Grymt kul haha...

Nu har jag sovit i 2h ungefär och det behövdes. Ikväll (vid 18:00..) ska jag och en polare se på bio. Spionernas bro blir det, någon som sett den? Verkar som en bra film hoppas jag. Det märker vi.

Några bilder lyckades jag knäppa med min Gopro som jag hade med mig. Tyvär blev dom ganska suddiga.. hm. Jag får försöka att hålla kameran stilla nästa gång, haha.


Pimpad framskärm
Tänker...
Segt att vakna upp till detta...

Ämne: Tidigaste Lördagspasset hittils

grymt

fortsätt skriva Jeppe "slang" och ta bilder, riktigt roligt att följa er, kommer bli ett bra år detta :)

Ny kommentar