Tillbaka på banan

Back on track. Dags för en uppdatering kände jag nu.

Dagarna som har gått har bestätt av träning. Idag så blev det ett intervallpass i form av 7x3or. Såhär såg det ut:

A1 10min
A2 5
A1 5
A3 7st 7min med 3min vila mellan varje
A1 20min
 

För er som inte fattar något av vad jag just skrev så kan ett träningspass se ut så här. Jag tränar efter mina pulszoner och har skrivit ett tidigare inlägg om detta, som jag inte orkar leta fram.

Så jag delar med mig av mina värden igen.

Efter dagens pass käkade jag världens nyttigaste mat. Kan ni gissa vad? Rätt! 2st billys panpizzor och en bulle. Jädrans vilken återhämtning alltså!
Nu på kvällen har jag ätit igen för jag är så fet av mig och denna gången blev det potatis och falukorv (älskart)

Imorgon hade jag tänkt mig en vilodag. För i helgen är det distans som gäller. 4h Lördag och förhoppningsvis 4h på söndag också. Hoppas ni tränar på hårt så ses vi på tävlingarna framöver. Ha det

Ämne: Tillbaka på banan

Inga kommentarer hittades.

Ny kommentar