TTT

Godkväll. Idag har det varit en grymt skön dag. Solen har skinit hela dagen och jag har som vanligt varit ute och cyklat!

Dagens pass var lagtempo intervaller. Vi var 7st som körde där hela teamet var med + Erik Lundell. Starkt startfält men det skulle nog gå bra.
Första intervallen blev 42 minuter lång där vi körde förningar på ca 2-3 minuter. Det blev lite lång vila mellan förningarna så till nästa intervall som låg på 32 minuter körde vi kortare, ca 5-30s. Det gick bra och vi höll ett bra tempo faktiskt (circus 42km/h). Jag kände mig i form idag vilket bådar gott inför helgens tävling i Norberg. Jag hoppas då på att kunna göra ett toppresultat.

Strava: www.strava.com/activities/647330479

Efter intervallerna käkade jag, Viktor, Richard och farsan pizza i Skövde. Det satt fint kan jag säga. Teammöte hos Holmgren hann vi med också innan det började bli sent.
Imorgon ska jag jobba med svarta spåret på billingen innan vi ska köra ett träningspass i Rankås. 12:00 vid rankåsstugan för dig som är sugen på att cykla mtb. Kommer att köra rankåsleden 1 varv (ca 40km) fin mtb. Inbjudan står öppen, vi ses!

Bild på pizzan ifrån mitt perspektiv

Bild på Viktor ifrån pizzans perspektiv

Ämne: TTT

Inga kommentarer hittades.

Ny kommentar