Tyskland

Hej hej hej. Imorgon åker jag till Tyskland i 5 dagar. Jobbresa it is och jag ska förhoppningsvis lära mig något om Heller maskiner, kul! Kommer inte bli så mycket ifrån mig här på bloggen under denna tiden så då kan ni som läser få tid till att göra annat, kanske träna vad vet jag.
Idag har jag iaf tränat. Intervaller på monarken. 1minutare kördes det 14st och det var jobbigt i benen. Jag loggade wattvärdena och för er som är intresserade av att veta hur man gör för att koppla upp sin garmin klocka mot monarken (funkar endast på LT2) så länkar jag en grym guide av Johan Linhart nedan. Jag vet att jag länkade den i gårdagens inlägg, men här kommer den igen.

LÄNK TILL GUIDEN: www.facebook.com/groups/671989872820296/permalink/1305900442762566/?__mref=message_bubble




Strava: www.strava.com/activities/785897713



Jag har inte kört dessa intervaller innan och var inte riktigt säker på belastningen. Hade i snitt genom alla intervaller någonstans 405-410w (6w/kg) och det kändes helt okej. Jobbigt var det och jag fick verkligen bita i dom sista 20sekunderna varje intervall. Men känslan var riktigt skön när jag väl var klar.

Ämne: Tyskland

Inga kommentarer hittades.

Ny kommentar