Vårkänslor

Nu så här års så börjar vårkänslorna att krypa fram. Idag kändes det riktigt gött faktiskt.
Eftersom det är helg så har jag kört ett distanspass (som vanligt på helgen) och det blev i form av racer. Jag startade från Tibro själv och körde mot Brevik och sedan till Undenäs där jag mötte upp Calle. Vi mötte sedan upp Hans och Jonas (min personliga fotograf) och efter bara 5min hade Jonas punka på bakhjulet. Han frågade mig när vi cyklade (och han hade punktering..) varför det lät så konstigt om hjulet. Jag vet inte sa jag, sen körde vi vidare. Haha nä men jag sa till han att stanna givetvis för han hade punktering. Jag bytte slang åt han sen dundrade vi vidare.
Att tillägga är att The Cameraman aldrig har cyklat förut typ och skötte sig bra den tiden han hängde med.

Det var väldigt blåsigt idag och mycket mot och sido vind. Jag hade riktigt starka ben dom första 2h sen blev dom lite trötta men jag höll uppe farten ändå. Tack för sällskapet får jag säga till er få som var med. 13mil fick jag ihop och nu mår man gött.

Dåligt med bilder pga blåsten och att jag inte riktigt orkade ta kort... Några kan ni få på dagens hojj. Chaoo

Todays: www.strava.com/activities/520945209

Ämne: Vårkänslor

Inga kommentarer hittades.

Ny kommentar