Viken Runt

Goddag. Jag är precis hemkommen efter Viken Runt som jag körde med Skövde CK's snabba grupp. Vi startade 09:30 och hade som ambition att få den snabbaste tiden någonsin (enligt vad jag har hört). 

Vi var ett par starka cyklister som var med och jag var taggad som vanligt. Starten gick och jag var först ut, tog det lite lugnt i dom första kurvorna och höjde sedan upp farten till strax över 40. Sedan var det bara att växla runt och mosa på hela loppet igenom. Det kändes bra i benen och jag kände mig inte alls trött, bra känsla. Vi fick inte den snabbaste tiden men vi körde på 1:38 som Nästan var den snabbaste tiden. Götteligött. Det blir ett bra väckningspass inför morgondagens GP lopp i Göteborg.
Dagens lopp i form av siffror och andra värden: www.strava.com/activities/566030744

Jag filmade hela loppet idag ifall någon har tråkigt någon gång och vill kolla på det. Länk till filmen har ni här nedan:
www.youtube.com/watch?v=r226_WbFHYQ

Ha det gott!


Tummen upp från starkeman Sebastian Holmgren

Ämne: Viken Runt

Inga kommentarer hittades.

Ny kommentar