Watt och mat

Hejs igen.
Dagarna går och det är redan Onsdag, snart Torsdag. Tiden springer iväg fort nu och det är redan snart December?!
Igår avgjordes sista deltävlingen i Mörkercupen. Jag var 8poäng bakom Viktor som låg i ledningen inför sista racet. Om jag skulle vinna så skulle jag få 12poäng mer än Viktor, och därmed ta hem totalsegern. Men riktigt så blev det inte. Jag kom faktiskt 2a, precis bakom Viktor in i mål och han blev därmed mörkerkungen för 3e året i rad. Vilken grabb! Inga mer kommentarer om det då jag avskyr att komma 2a.

Idag körde jag intervaller inomhus. 30 sekundare blev det och jag kopplade upp mig på cykeln via en box som jag köpt. Riktigt smidigt om man vill kunna få ut watt-värdena i sin garmin klocka eller så. Länkar till en grymt bra guide av Johan Linhart som visar hur man gör:

www.facebook.com/groups/671989872820296/permalink/1305900442762566/?__mref=message_bubble

Jag länkar även mina siffror från dagens pass om någon är nyfiken. Chiao!

www.strava.com/activities/783642784


Nu ska jag sova. Ja juste ja, jag har lagat mat idag också. Så inte rubriken på detta inlägget förvirrar er..
 

 

Ämne: Watt och mat

Inga kommentarer hittades.

Ny kommentar